Na Slovensku sa začínajú veľkoplošné opravy ciest 1. triedy. Stáť to bude vyše 20 miliónov eur
Pôjde spolu o 90 kilometrov, investícia je 23 miliónov eur.
Pôjde spolu o 90 kilometrov, investícia je 23 miliónov eur.
Stavba, ktorá spojí dve diaľničné tepny hlavného mesta, sa už viac ako desaťročie nevie dostať cez posúdenie vplyvov na životné prostredie.
Na diaľnici D1 sa rysuje ďalší problém. Minister dopravy hovorí pri úseku Hubová – Ivachnová o možnom zopakovaní scenára pri Višňovom.
Minister dopravy Andrej Doležal odkryl problém pri ružomberskom úseku diaľnice. V hre je aj vyšachovanie súčasných stavebníkov.
Ďalšou pridanou hodnotou sú podľa neho nové vlaky, ktoré poskytujú úplne inú úroveň kvality cestovania.
Zmluvná cena za stavbu, ktorá je spolufinancovaná Európskou úniou, je 239 miliónov eur bez DPH.
Slovensko sa podľa Andreja Doležala môže rozhodnúť po svojom a zdôraznil, že pre zimné strediská momentálne neplatia žiadne extra opatrenia a lanovky premávajú.
Minister dopravy Andrej Doležal odmieta, že by generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti mal odstúpiť na základe pochybenia.
Lužný most v rozhodujúcom finále zdolal Jarovský most v pomere 69 percent verzus 31 percent.
Strážne a technické služby pre poštu v súčasnosti zabezpečuje firma Bonul.
Minister dopravy Andrej Doležal zhodnotil prvé tri mesiace vo funkcii.
Minister dopravy potvrdil, že nepredloží na rokovanie vlády návrh na dočasné pozastavenie bezplatnej železničnej prepravy pre dôchodcov.
Minister dopravy dostal pôvodne pokyn z krízového štábu, aby predložil vláde dočasné zrušenie vlakov zadarmo pre seniorov.
Minister dopravy chce urobiť všetko preto, aby sa do roku 2020 vysúťažil zhotoviteľ na pokračovanie výstavby tunela Višňové.
Riaditeľ pre malé a stredne veľké firmy spoločnosti UniCredit Bank František Doležal pre HN o preverovaní klientov a problémoch bánk: