StoryEditor

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

30.07.2020, 11:20
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 13:00:00 - Feat.: - Title: Posledná šanca na „nesmrteľný“ motor. Končí aj jedno z najkrajších dostupných áut 02 - Modified: 2025-12-18 10:23:46 - Feat.: - Title: Každá tatrovka prejde touto mučiarňou. Šialené „ihrisko“ pre nákladiaky má 50 rokov 03 - Modified: 2025-12-17 13:00:00 - Feat.: - Title: Návrat ikonickej škodovky je stále v hre. Ostrá Fabia RS by mohla byť čoskoro realitou 04 - Modified: 2025-12-17 11:35:36 - Feat.: - Title: Vianočná parkovacia apokalypsa: Aké parkovacie miesto si vyberať a vyhnúť sa škodám? 05 - Modified: 2025-12-16 13:00:00 - Feat.: - Title: Znovuzrodený retro Renault ide na dračku. V Európe už postupne valcuje segment e-áut
menuLevel = 2, menuRoute = auto/servis, menuAlias = servis, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
18. december 2025 16:31