Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.
Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.
Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.
Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Radikálne vylepšenia v interiéri: Jedno z najpredávanejších SUV na Slovensku sa zmenilo
02 - Modified: 2024-03-28 12:15:00 - Feat.: - Title: Zlé berú a dobré pridávajú. Aké sú nové verzie dôležitých škodoviek na vlastnej koži?
03 - Modified: 2024-03-28 10:04:30 - Feat.: - Title: Slováci uspeli, nastupuje Čína. Firma kúpila exkluzívne práva na lietajúce auto AirCar
04 - Modified: 2024-03-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Nabitú strednú triedu dopĺňa čínska novinka. Láka takmer bezrámčekovým displejom a fotografickou výbavou
05 - Modified: 2024-03-27 12:45:00 - Feat.: - Title: Modernizovaná Škoda Octavia je už na Slovensku. Cenovkou mnohých určite poteší