StoryEditorSlovenský Ceed má Kii dopomôcť k rekordným predajom
S úspešným modelom prišiel výrobca zabodovať na európsky trh už v roku 2006.
Prvý závod v Európe, a zatiaľ aj posledný, vybudovala kórejská automobilka Kia v Žiline už v roku 2006. Vtedy sa rozhodla, že zabojuje o Európu, čo sa jej koniec koncov darí.
Na európskom trhu v predajoch totiž už desať rokov za sebou rastie. Aby však zaujala, musela vytiahnuť kaliber cielený na masy. Zrejme zvolila správne, keďže išlo o prvú generáciu modelu cee’d.
To, že bol nástup modelov úspešný, dokazuje aj nástup druhej a tretej generácie so šesťročnými odstupmi. „Kia Ceed je viac ako desať rokov základným pilierom trvalého rastu značky v celej Európe....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-26 23:00:00 - Feat.: - Title: Spodná voda, žaloba aj zbabraný megatender. Volvo v Košiciach napreduje podľa plánu, no veľká brzda je štát
02 - Modified: 2024-12-25 18:30:00 - Feat.: - Title: Ideme proti prúdu, štátna kasa sa môže opäť oprieť o automotive. To sa môže rýchlo zmeniť, varuje odborník
03 - Modified: 2024-12-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Uvidíme veľkú emisnú spiatočku? Po otrasoch na ňu tlačia vrcholní politici aj automobilky
04 - Modified: 2024-12-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovensko sa ocitlo v bubline. Výrobcovia áut čakajú rekordy, ich matky zas čelia veľkej kríze (analýza HN)
05 - Modified: 2024-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: „Detroit Európy“ má problém, píšu americké médiá o Slovensku. Trump zvýši tlak na náš Volkswagen aj Jaguar