StoryEditorV zahraničí „jazdenky“ nechcú, u nás je zľava
Priemerný vek vozidlového parku na Slovensku stále rastie. Dôvodom je aj nastavenie registračných poplatkov.
Nový majiteľ luxusného BMW radu 7 s výkonom 390 kilowattov zaplatí štátu vo forme registračného poplatku 3 900 eur. Ak by sa však rozhodol pre staršieho jazdeného brata rovnakej „sily“, ktorý brázdi cesty už 10 rokov, ušetril by na spomínanej taxe až 3 300 eur.
Nie každý motorista sa vyváža v podobných limuzínach, ale téma registračných poplatkov sa týka každého. Platí, že čím staršie vozidlo v danej výkonnostnej kategórii, tým nižší odvod do štátnej pokladnice. A tento fakt má za následok starnutie slovenského parku. „Zaužívaný systém registračných poplatkov spôsobuje ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-17 11:59:19 - Feat.: - Title: Bratislavský Volkswagen bol v hre o jeden z top modelov, vyrábať ho nakoniec budú v inej krajine
02 - Modified: 2025-04-09 08:07:34 - Feat.: - Title: Trump riskuje krízu v predaji áut. Značky hromadne zastavujú export do USA, jeden hráč však ide na to inak
03 - Modified: 2025-04-08 08:35:55 - Feat.: - Title: Šéf automobilového zväzu pre HN: Trumpove clá? Vypočítali čo chceli, u nás to voláme bulharská konštanta
04 - Modified: 2025-04-04 14:02:01 - Feat.: - Title: Mnohí sa trápia, no Volkswagen na Slovensku je svetlá výnimka. Autiaky z Bratislavy našli náhradné trhy
05 - Modified: 2025-04-03 07:30:21 - Feat.: - Title: Slovenská automotive bublina sa potvrdila. Bratislavský Volkswagen hlási rast zisku a rekordný obrat