Výrobcovia cukroviniek či sladkých nápojov by mali zhruba v týchto týždňoch začať pociťovať nižšie náklady. To sa však zatiaľ, minimálne u žiadneho z väčších výrobcov, na cenách neprejaví. Často totiž argumentujú rastom ostatných nákladov. Zatiaľ tak ušetria len tí, ktorí si sladkosti pripravujú sami.
„Zmena by sa mala prejaviť zhruba v prvom štvrťroku, ale tým myslím zmenu v našich nákladoch, nie na regáloch,“ vysvetľuje jeden z výrobcov. A dodáva, že reťazce o nižších cenách budú chcieť v každom prípade rokovať. Sám potvrdzuje, že za ním dorazil „s kalkulačkou v ruke“ ako prvý nákupca z Kauflandu,...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.