TASR/Erika Ďurčová
StoryEditor

Náklady na ľudí

17.11.2018, 23:00
Automobilové spoločnosti chcú byť na trhu konkurencieschopnejšie.

Prakticky všetky výrobné spoločnosti vrátane automotive sektora pociťujú nedostatok pracovných síl.

Spoločnosti neustále apelujú aj na zníženie daní a odvodov, ktoré by stlačili celkovú cenu práce nadol, vďaka čomu by boli na trhu konkurencieschopnejšie.

„Z tohto pohľadu očakávame najmä zjednodušenie podmienok na zamestnávanie pracovníkov z takzvaných tretích krajín. Vzhľadom na rastúci nedostatok pracovnej sily nedochádza k vyššiemu zatraktívneniu niektorých foriem zamestnávania napríklad cez zníženie daní a odvodov,“ uviedol pre HN hovorca spoločnosti Kia Jozef Bačé.

Spoločnosti neustále apelujú aj na zníženie daní a odvodov, ktoré by stlačili celkovú cenu práce nadol.

01 - Modified: 2024-11-13 18:02:59 - Feat.: - Title: Nemecké automobilky stále trpia nedostatkom kvalifikovanej pracovnej sily 02 - Modified: 2024-11-08 14:24:02 - Feat.: - Title: Šéf OFZ pre HN: Mnohé huty prežívajú vďaka predaju emisných povoleniek. Prejedajú si tak vlastnú budúcnosť 03 - Modified: 2024-11-08 10:44:44 - Feat.: - Title: Logika velí presunúť prestížne Audi z Bruselu do Bratislavy, no Slovensko stráca. Kam mieri top model? 04 - Modified: 2024-10-20 22:02:38 - Feat.: - Title: Potenciál slovenského IT dusí „vysávačový efekt“. Experti odchádzajú na Západ a naše firmy zívajú prázdnotou 05 - Modified: 2024-10-18 15:08:58 - Feat.: - Title: Emisné limity a clá proti Číne. Na ničom z toho sa členské krajiny Únie ani výrobcovia nevedia zhodnúť
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
15. november 2024 00:33