Ani zďaleka už nestačí byť najlepší len v jednej konkrétnej oblasti.
Znalosť angličtiny je samozrejmosťou, keďže vo väčšine veľkých nadnárodných korporácií je práve komunikačným jazykom. Nepochybnou výhodou bude znalosť ďalšieho svetového jazyka. Skloňuje sa napríklad čínština, keďže sa očakáva, že práve takmer 1,5-miliardová Čína bude v oblasti technológií zohrávať čoraz kľúčovejšiu úlohu.
Nádejnému vysokopostavenému pracovníkovi však okrem jazykových zručností nemusia stačiť ani bohaté manažérske skúsenosti. Nové pozície budú zamerané predovšetkým na kombináciu biznisu so znalosťami technológií a digitálnych zručností. Tými sa bude musieť na vstupnom pohovore preukázať rovnako, ako ho dnes HR manažéri testujú z ovládania práce na počítači či z angličtiny. Je pritom úplne jedno, či pôjde o odborníka na výrobu, kvalitu, marketing, alebo ďalšie oblasti.