nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditor

Čo upúta náš zrak?

27.01.2018, 23:00
Je naším najdôležitejším zmyslom.

Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.

Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.

Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.

Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.

01 - Modified: 2024-11-14 08:34:49 - Feat.: - Title: Nemecký priemyselný koncern Siemens dosiahol rekordný zisk 02 - Modified: 2024-11-08 14:04:50 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa švédskej nábytkárskej značky vzrástol, aj keď tržby klesli 03 - Modified: 2024-11-07 10:31:29 - Feat.: - Title: Japonská automobilka zruší na celom svete tisícky pracovných miest, znížila aj prognózu zisku 04 - Modified: 2024-10-28 14:46:50 - Feat.: - Title: Ruská banka VTB potvrdila smerovanie k rekordnému miliardovému celoročnému zisku 05 - Modified: 2024-10-23 07:22:41 - Feat.: - Title: Deutsche Bank sa v treťom štvrťroku vrátila k zisku. Prispelo k tomu zníženie vyčlenených rezerv na súdny spor
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
15. november 2024 18:54