nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditor

Čo upúta náš zrak?

27.01.2018, 23:00
Je naším najdôležitejším zmyslom.

Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.

Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.

Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.

Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.

01 - Modified: 2022-09-28 13:12:39 - Feat.: - Title: Zisk zdravotných poisťovní sa má regulovať, schválila vláda 02 - Modified: 2022-09-12 12:58:00 - Feat.: - Title: Nemci doviezli v júli z Ruska tovar za takmer 3 miliardy eur, medziročne o desať percent viac 03 - Modified: 2022-09-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode vzrástli o takmer osem percent 04 - Modified: 2022-09-04 14:29:00 - Feat.: - Title: Poľnohospodárstvo na Slovensku vykázalo v minulom roku zisk vyše dvesto miliónov eur 05 - Modified: 2022-09-04 13:00:31 - Feat.: - Title: Nemecko zvažuje využitie nečakaných ziskov energetických firiem
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
01. október 2022 15:44