obchod, potravinyDreamstime
StoryEditor

Ako techniky rozpoznať?

27.01.2018, 23:00
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.

„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.

Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.

Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.

01 - Modified: 2022-09-12 12:58:00 - Feat.: - Title: Nemci doviezli v júli z Ruska tovar za takmer 3 miliardy eur, medziročne o desať percent viac 02 - Modified: 2022-09-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode vzrástli o takmer osem percent 03 - Modified: 2022-09-04 14:29:00 - Feat.: - Title: Poľnohospodárstvo na Slovensku vykázalo v minulom roku zisk vyše dvesto miliónov eur 04 - Modified: 2022-09-04 13:00:31 - Feat.: - Title: Nemecko zvažuje využitie nečakaných ziskov energetických firiem 05 - Modified: 2022-09-03 22:03:00 - Feat.: - Title: V dedine pri Bratislave vyrastie veľké nákupné centrum. Ukrojí aj z ornej pôdy
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
24. september 2022 20:26