obchod, potravinyDreamstime
StoryEditor

Ako techniky rozpoznať?

27.01.2018, 23:00
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.

„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.

Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.

Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.

01 - Modified: 2024-11-14 08:34:49 - Feat.: - Title: Nemecký priemyselný koncern Siemens dosiahol rekordný zisk 02 - Modified: 2024-11-08 14:04:50 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa švédskej nábytkárskej značky vzrástol, aj keď tržby klesli 03 - Modified: 2024-11-07 10:31:29 - Feat.: - Title: Japonská automobilka zruší na celom svete tisícky pracovných miest, znížila aj prognózu zisku 04 - Modified: 2024-10-28 14:46:50 - Feat.: - Title: Ruská banka VTB potvrdila smerovanie k rekordnému miliardovému celoročnému zisku 05 - Modified: 2024-10-23 07:22:41 - Feat.: - Title: Deutsche Bank sa v treťom štvrťroku vrátila k zisku. Prispelo k tomu zníženie vyčlenených rezerv na súdny spor
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
15. november 2024 18:36