obchod, potravinyDreamstime
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.
„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.
Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.
Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.
01 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch
02 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu
03 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka
04 - Modified: 2024-11-27 09:48:15 - Feat.: - Title: Britská letecká spoločnosť EasyJet oznámila nárast zisku, potiahol ho dopyt po dovolenkových balíkoch
05 - Modified: 2024-11-14 08:34:49 - Feat.: - Title: Nemecký priemyselný koncern Siemens dosiahol rekordný zisk