V obchode jednoducho treba byť ostražitý.
„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.
Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.
Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.
01 - Modified: 2024-11-14 08:34:49 - Feat.: - Title: Nemecký priemyselný koncern Siemens dosiahol rekordný zisk
02 - Modified: 2024-11-08 14:04:50 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa švédskej nábytkárskej značky vzrástol, aj keď tržby klesli
03 - Modified: 2024-11-07 10:31:29 - Feat.: - Title: Japonská automobilka zruší na celom svete tisícky pracovných miest, znížila aj prognózu zisku
04 - Modified: 2024-10-28 14:46:50 - Feat.: - Title: Ruská banka VTB potvrdila smerovanie k rekordnému miliardovému celoročnému zisku
05 - Modified: 2024-10-23 07:22:41 - Feat.: - Title: Deutsche Bank sa v treťom štvrťroku vrátila k zisku. Prispelo k tomu zníženie vyčlenených rezerv na súdny spor