Návrat po takmer troch rokoch. Vlaky RegioJetu budú znovu jazdiť na trase z Bratislavy do Žiliny
Jeden pár spojov medzi Prahou a Bratislavou bude pokračovať Považím.
Jeden pár spojov medzi Prahou a Bratislavou bude pokračovať Považím.
RegioJet a Leo Express platia železničiarom viac ako štát. V Železničnej spoločnosti Slovensko dnes chýba 109 rušňovodičov.
Dve trate a elektrifikácia sa na úseku Bratislava – Komárno skloňujú už dlho. Každý rok sú totiž vlaky na tomto úseku čoraz vyťaženejšie. Môžu za to bratislavské satelity.
Trať je v danom úseku neprejazdná.
Vlak pôjde na trase Praha - Ostrava - Mostyska II.
Ministerstvo dopravy chce v krátkom čase umožniť vstup súkromných prepravcov na viaceré trate.
Obe spoločnosti pôsobia aj na našom trhu a RegioJet pre HN uviedol, že žaloba sa zatiaľ týka len podnikania v Česku.
RegioJet rokuje s BlaBlaBusom o budúcej spolupráci. Chce konkurovať FlixBusu.
Vo vlakoch južne od Bratislavy si od pondelka sadne o sto ľudí viac. S definitívnym riešením preplnených súprav príde RegioJet v priebehu tohto roka.
Situáciu na trati komplikuje fakt, že ide o jednokoľajnú trať, kde treba zabezpečiť priepustnosť všetkých už existujúcich vlakových súprav.
Preplnené vlaky na juhu Slovenska tlačia súkromníka do rokovaní so štátnym dopravcom. Chce si od neho prenajať poschodové súpravy, no spoločnú reč zatiaľ nenašli.
Dôvodom je problém s koľajami.
Na slovenských tratiach sa okrem Železničnej spoločnosti Slovensko pohybujú aj iní .
Počas prvého polroka tohto roka pritom RegioJet prepravil vo vlakoch na Slovensku, v Českej republike a v Rakúsku takmer 4,5 milióna cestujúcich.
Po zrážke tlačil vlak auto ešte niekoľko metrov pred sebou, pričom vozidlo kompletne zdemoloval.