Diaľničiari hasia problém s top tunelmi na východe
Branisko a Šibenik sú momentálne bez riadneho gazdu. Národná diaľničná spoločnosť začala súťažiť ich servis príliš neskoro.
Branisko a Šibenik sú momentálne bez riadneho gazdu. Národná diaľničná spoločnosť začala súťažiť ich servis príliš neskoro.
Nový rok by mal priniesť aj rozuzlenie desaťročia omieľaného tunela Višňové.
Elektronický systém diaľničných známok máme na Slovensku už piaty rok.
Tento rok slovenskému stavebníctvu neprial a sektor sa vplyvom viacerých faktorov ocitol na chvoste krajín EÚ.
Blíži sa odovzdanie diaľničných obchvatov Čadce a Žiliny. Prvá priľahlému mestu pomôže, druhá priťaží.
Dve diaľnice pri hlavnom meste sa mali pretnúť už v roku 2019. Dnes práce na moste stále stoja.
Medzi spoplatnené úseky majú pre kamionistov pribudnúť ďalšie stovky kilometrov.
Do konca roka chcú otvoriť časti diaľnice D1 pri Žiline. V tomto období očakávajú diaľničiari aj cenové ponuky na dostavbu Višňového
Vláda včera schválila dlhoočakávaný zoznam priorít cestnej infraštruktúry. Presný harmonogram prác predstaví v októbri.
Ministerstvu dopravy hrozia za chyby pri výstavbe diaľnic na severe krajiny korekcie z eurofondov vo výške až 500 miliónov eur.
K eurofondom na dopravu pribudnú korekcie, ktoré môžu dosiahnuť až pol miliardy eur. Tie budeme musieť zaplatiť z rozpočtu.
V HNtelevízii si pozrite rozhovor s riaditeľom Výskumného ústavu dopravného Ľubomírom Palčákom.
PPP projekty pravidelne polarizujú kabinet pre dlhodobé finančné záväzky štátu. Podľa zistenia HN vláda plánuje využiť systém koncesie na štyri nové diaľničné úseky.
Možnosti získať eurofondy na výstavbu nových ciest sú obmedzené. Štát preto otvoril alternatívu verejno-súkromnej výstavby.
Prvé pracovné ráno s prístupom na časť bratislavského obchvatu bolo pokojné. Kľúčová pomoc pre vodičov však ešte len príde.
Premostenie D1 nad D4 bude meškať oproti pôvodným plánom dva roky. Plány skrížila tradičná byrokracia.